czwartek, 18 kwietnia 2013

Witam wszystkich i z góry dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.

            Dzisiaj postanowiłem przelac na "papier" moje doświadczenia i marzenia dotyczące podróży.
To moja pierwsza przygoda z blogiem wiec proszę o wyrozumiałość a czasami o przymrużenie oka:)

Od lat marzyłem o dalekich wyprawach, błekitnej wodzie i  kołyszących sie na wietrze palmach. Jakis czas temu zacząłem realizować te marzenia i rozpocząłęm zwiedzanie naszej pięknej planety.Muszę dodać, że jestem turystą a nie podróżnikiem,  więc nie na prożno szukać tu i informacji o tym jak przejechać Azje na rowerze. Nie ukrywam, że wakacje jak dla mnie muszą byc przyjemne i nie wyobrażam sobie spania z karaluchem pod poduchą, mimo , że i taka sytuacja miała miejsce w 5* hotelu, ale o tym pózniej.
                 



             

           

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz